kkbractnts Merhaba kızlar 3 ay 27 günlük bebegım sacını kesmeyle kesmeme arasında cok kararsızımm benek saçları kalsamı yada kessemmı bilemıyorum 🫣☺️
benoyleuygungordum___ kkbractnts ben kestim üç aylikkn bı tık pisman oldum nasıl kiydim diye ama şuan 6 aylık çıktı baya kesmeye iyi mi ettim kötü mü bilmiyorum ama kesmiştim işte 😂
Cekiyorum_Gulumse kkbractnts az önce aynı şeyleri düşünmem 🤭🤭 oglusumun saçları uzadı. 4 ay 20 günlük. Biraz kestirp düzeltsek mi yoksa kalsami kararsızım ama kiyamiycam galiba 🫠🥲🥲
BENOYLEUYGUNGORDUMM kkbractnts 3 çocuğumun üçününde saçını kesmedim maşallah kızlarımın sırma gibi saçları var
beyzacmvrc kkbractnts kesmenin saçın gür cikmakla hic alakası yok bunu doktorlar da söylüyor erkek bebekse belki kesilebilir ama kızımın saçını asla kesmedim kesmem de. ,6,5 aylık saçlı doğdu ama döküldü şimdi az var yinede kesmedim😊
kkbractnts benoyleuygungordum___ saç yapısında herhangi bi değişiklik oldumu yoksa eşitlensın diyemi kestiniz
kkbractnts Cekiyorum_Gulumse aynen bende çok kararsızım orta tarafta dökülmeler oldu yastıgı hep saç teli yapısı değişirmi korkuyorumm ☺️☺️
benoyleuygungordum___ kkbractnts birde dökülme oluyordu çok arka kısmı yattığı iicn açıklık oldu dökülmeden kökten kestim bende
Cekiyorum_Gulumse benoyleuygungordum___ yaa kiyamaam ama o manada degil yani kim olursa olsun kokten kestirtmem demek istedim , size yüzü değişik gelmedi mi 😅
benoyleuygungordum___ Cekiyorum_Gulumse ayna gibi bişey parlıyor böyle uzaktan 😂😂her gören aaa naptın buna böyle çok çirkin olmuş diyorlar 😂
gurbetcimami kkbractnts ben iki çocuğumdada kesmedim bebeklik saçı çok daha yumuşak güzel oluyor bence. Kızım da çok saçlı bi bebekti şimdi 3.5 yaşında saçları poposuna o da çok seviyor sallamayı açık gezmeyi oğumun saçı azdı ama şimdi bağlasan bağlanır uzadı bana 1 yaşına girdi
Sebusebu kkbractnts bi dönem dökülüyor 4. Aya dogru sonra hızla uzuyor. Kızım 2 yasında hiç kesmedim oglum 7 aylık 1 yasından önce kesmicem
zeynepgevil Benim bebeğimin aşırı saçı dökülüyodu 4 aylıkken kestim elleri sürekli ağzında çünkü banyo yaparken bile file saç oluyodu şuan çıkan saçları çok güzel sık oldu eşit en azından heryeri 😂 ilk 2 hafta bi değişik geliyo insanın gözüne ama sonra hemen uzuyo zaten