Selamlar sevgili anneler. Bebeğim 2 yaşına yeni girdi emzirmeyi 2 ay önce sonlandırdık. Emzirme dönemi boyunca saçımla oynayarak uyudu ve maalesef şuan da öyle. Saçla oynayarak deyince sempatik geliyor olabilir. Durum öyle olmuyor. Bazen çekiyor farkında olmadan yada bilinçli hatta her uykuya geçişte yapıyor. Yaşayan çözüme ulaştıran var mı?