Oğlum 1 yaşında ilk başlarda çok güzel yiyordu ama son 2 aydır hiç iştahı yok neredeyse sadece emiyor 20 gün önce doktora götürdük vitaminleri düşük çıktı hepsini düzenli şekilde takviye ediyoruz şu an ama hala aynı 😒 çok stres yapıyorum bu durumu çok üzülüyorum var mı tecrübesi olan ??