Hanımlar bebeğim 26 günlük. Geçenlerde emzik verdim tutamamıştı bende zorlamadim. Bugünde bi deneyim dedim bikaç denemede tuttu emebildi. Emzirdim doyduktan sonra emziği tutturdum. Ve onu emerken kucağımda uyudu kaldı. Sizce iyi bu iyi bişey mi yoksa daha çok küçük alıştırmim mi ?