tubikkk Bir bebek 12 aylığa geldikten sonra 1 yaş oluyor. 30 aylık bebeğim diyor bazıları mesela arkadaşım 30 aylık ne ya hesaplamam lazım bide onu direk 1 yaş 2 yaş demek en basiti😆
NaimeYilmaz tubikkk 36. aya kadar ay hesabı yapılıyor sonrasında 3,5-4-4,5-5 gibi söylemek yeterli de isteyen 136. ay da diyebilir yani. Herkesin kendi tercihi :)
livanurvealpinannesi61 tubikkk ayların kaç yaş olduğunu biliyor çoğu kişi 30 aylık 2.5 yaş oluyor. Benim oğlum 34 aylık şuan ocakta 36 aylık yani 3 yaş olacak