Mervegvn123 balli_cilek bızımkı 7 ay 20 gunluk aynada hala kendını yalıyor 😀 bırak eğlensin gariban 😂
aay3004 balli_cilek ilk çocuğum olmasına rağmen rahatım hiç bütün konularda aklıma kötü bir şey getirmiyorum nede olsa herşeyi zamanla öğrenip yavaş yavaş keşfeder sizde aklınıza kötü bir şey getirmeyin bunlar gayet normal şeyler yavaş yavaş düzelir
yumosbaby balli_cilek benim bebeğim de 6 aylıkken dik oturamıyordu hep eğiliyordu bir gün aniden sabah öne eğilip oturan bebeğim akşamına birden bire dik oturmaya başladı merak etme çok normal öyle olması için rahat olsun 🤗
leopar balli_cilek 😂😂😂😂ozamsn bir üzülme kız sana çekmiş işte bide mama sandalyesi baya iyi geliyor öne iyice eğilemiyor diye
aay3004 balli_cilek aynen öyle sabırla inşallah dengelerini koruyup otururlar üstelik benim oğlum emeklemiyor bile asker gibi sürüyor 🤣
benbiranneyim123 balli_cilek bizimkide aynısını yapıyor bende mama sandalyesinde oturtuyorum genelde onda eğilemiyor