Sum-rahsan Kızlar bebeğim bronşiolit oldu bana bildiğiniz kullandığınız iyi bir nebulizatör önerirmisiniz bizim vardı bozuldu taşımadı kolay yer kaplamayan bir nebulizatör önerisi verirmisiniz
Mirabia Sum-rahsan bende geçende omron aldım ömürlük dedi herkes eczacıda 3 çocuğumu omronla büyüttüm diyince aldım umarım öyledir
Annesinin-Kuzusu Omron kullanıyorum uzun ömürlü olun istersen bunu al ama pille calısanlarda var onlarda güzel
Sum-rahsan Annesinin-Kuzusu omronun ateş ölçeri var çok güzel bir marka hastahanelerdede kullanıyor bakacağım şimdi çok teşekkür ederim 🙏🏼
gergo myldrmlina @Sum-rahsan bende nexus aldım zaten istemiyolar yaptırmak. Hem pratik oluyo hem sessiz oldugu için korkmuyo
Sum-rahsan gergo evet bizdeki baya gürültülü bişeydi ilk olduğunda doktor rapor verip aldırmıştı bilmiyordum ne olduğunu bile almıştım zaten hemende bozuldu
Yepyenianne Benim bebeğime de doktor dün bronşiolite başlangıcı dedi 😢 biz de nimomed mesh nebulizatör kullanıyoruz. Çok memnunum.