Kızlar kızım 17 buçuk aylık şu zamana kadr çocuk 9 10 arası akşam uyur kendi yastığı getırır uyur diye 1 haftadır grip oldu çok ağır değil şükür ama uykuyla alakalı yastık dandini odaya geçtıgımz an kıyametler kopuyor öyle böyle degıl ayakta uyuyor resmen ama uyutamıyoruz asla ne gece ne gündüz zombi oldum resmen ne olduğunu cozemıyorum iki kere götürdüm hastaneye büyük birseyı yok grip sadece ama hastalıkla alakalı olduğunu da düşünmüyorum anlayamıyorum atak mı sıçramamı nedir bu yaşayanlar varmı 🥲