Dfne19 Merhaba anneler 14 aylık bebeğimi memeden kesmeyi düşünüyorum önerisi olan var mı çok bağlı gece çok uyanıyor gündüz de bir şey yemiyor nasıl yapacam bilmiyorum
Acemimom1 Dfne19 benimde bebeğim çok bagimli özellikle geceleri ama kesmeye kıyamıyorum. Bu şekilde de ben çok yıpranıyorum. Sanırım sadece gece kesecekseniz en iyisi bir anda kesmek. Ama tamamen biraktiracaksaniz alıştırarak yavaş yavaş biraktirin.
Seyma_29_ Dfne19 merhaba. Henüz bebişiniz çok küçükmüş ama annesi olarak tabiki en iyisini siz bilirsiniz. Ben sabır taşıyla bir seferde kesmiştim. Birdahada asla ağzını sürmemişti kızım. Bir günde bitmişti emme olayımız.
Dfne19 Acemimom1 bende kıyamıyorum ama gündüz de çalışıyorum sabaha kadar memede kalmak istiyor bir türlü gece beslenmesini de bırakmadı
Dfne19 Seyma_29_ evet çok küçük bende emzirmek istiyorum ama gece çok sık uyanıyor gündüz bi şey yemiyor çalışıyorum da çok zor bir süreç 🥲
Seyma_29_ Dfne19 parçalar halinde küçük zaten kömür gibi düşünün. Suda ıslattığınız an renk veriyor zaten. Gögüs etrafına renk bulaşana kadar sürüyorsunuz.Hoş olmayan bir kokuya sahip.kızım tek seferde vazgeçmişti