ozlemcyhn Arkadaşlar kızımın değerleri için kan verdik sadece potasyum değeri 5.47 çıkmış değerin üstünde bu durumu yaşayan oldumu yarın doktora gideceğim ama içim rahat etmdi sizlerden bilgi almak istiyorum
dilaradrk Dokuzkasimbebesi tekrar almadılar alırken kendni sıkıp ağladığından diye düşündüler mart ayında bir daha baktıracağız
Dokuzkasimbebesi dilaradrk bizde 4 kere verdik ilk 6.3 sonra 6.8. çıkınca ekg çekildi sıkıntı yok 5.9 sonra 5.8 şuan kan gazı alıyolar onlarda 5.3 felan çıkıyor sınırın altında yani endişeleniyorum rahat aldık diyolar ama bebek sonuçta bu ağlamaya başlayınca bitiyor herşey
dilaradrk Bizde o kadar önemsemediler açıkçası,bir de bizim o esnada başka sorunlarımız vardı ona sıra gelmedi rahat olun iyidir inşallah gerekli şeyleri yaptırmışsınız
Dokuzkasimbebesi dilaradrk inşaAllah biz girdik bi yola ama inşaAllah bişey çıkmaz çok kan alınıyor nefrolojiye gittik böbrekleri inceleniyor :((
Aleyna6161 Kızlar benim bebeğim de 34 haftalık doğdu iki haftadır kuvozde sodyum 135 sınırda potasyumu yüksek, topuk kanında kah değeri yüksek çıktı sanirim bobrekten kaynaklanan sorunlar :( sizin bebekleriniz nasıl