yyuzgulec Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık. 4 gündür antibiyotik kullanıyor. Bugun kakası kırmızı renkteydi. 2 defa kaka yaptı ve her iki defa da kırmızı renkteydı. Bu normal mi acaba antibiyotikten olabilir mi. Çünkü farkli bir şey de vermedim bugün