gizarem Duygularımı buraya yansıtıp paylaşmak istedim zaman nasıl geçti ne ara 1 yaşına giriyor anlamadım ve şuan çok duygusalım daha dün gibi doğduğu gün tarifsiz duygulara sahibim ☺
Seda23Yusuf gizarem bizde 1yasina girdik sybi duygulardayin dün girdik 14 ünde yani 3 Buçuk yaşında bir oğlum var nasıl yaparım derken büyüdüler çok şükür
Aslananne1 gizarem zaman çok hızlı geçiyor dime 😢 benimde oğlum 19 aylık neredeyse bir kaç ay sonra 2 yaşına girecek koca adam oldu 🥰🧿 Rabbım uzun ömürler versin sağlıklı uzun ömürleri olsun inşallah Rabbım hep iyi insanlarla karşılaştırsın onları 🤲🤲🤲
gizarem @Aslananne1 ay evet ya nasıl da hızlı geçti zaman amin tüm yavrularımızı Allâh korusun güzel kaderleri olsun
gizarem @Seda23Yusuf doğan büyüyor derlerdi bana da hep ay sayıyor dum bende nasıl olacak ne zaman şu ay olacak diye hayırlı yaşları olsun 🍀