seribana 4 aylık asida bizi neler bekliyor ateş huysuzluk vs şeyler oluyor mu kaç tane iğne neresinden vuruyorlar
Tgcmrt35 seribana 2 bacaktan olduk 2 gün önce ateş olmadı ama asla bacaklarını elletmedi ve kızarıklık hafif şişlik var şu an onlarda normal dendi çok huysuz kızım 😧
Alisasaf Merhaba dün olduk ateşi olmadi çok şükür huysuzluk dünde vardı bugün de uyumadı hiç beslenme de sorun yaşamadık emdi güzelce sizede kolaylıklar diliyorum