damlayarennn Ben de doğum yapalı 7 ay olduama geçen hafta kalabalık bir misafir grubu ağırlayınca yorgunluktan birkaç gün aşırı ağrı çektim. Soğukta kalan ayakkabı giyindim o zaman böyle oldu, birde 2 gün önce eşim balkona sigara içmeye çıkınca onunla beraber çıktım ve soğuk aldım yarım saat bile geçmeden sanki yeni kesilmiş gibi ağrımaya başladım, sezeryan öyle bir ameliyat ki sizi resmen sakat bırakıyor kim ne derse desin, eminim aşırı savunanlar falan vardır ama ben sakat kaldığımı hissediyorum en ufak bir soğuk almada yeni ameliyat olmuşum gibi ağrım oluyor aklıma böyle geldi size yazayım dedim belki sizin de böyledir yaptığınız şeyleri gözden geçirin çok geçmiş olsun.