Benim kızımda öyle şuan, bence bu yaşın getirdiği bişey yemek yemeye aşık olan çocuk çoğu şeyi yemiyor özellikle sık yediği çok sevdiği şeyleri .. ben çözümü şöyle buldum kahvaltıda yumurta hep haşlanmış severdi şuan ağzına sürmüyor, tavada yapıyorum etrafını süslüyorum oyun kurup yediriyorum aa ayıcığın göbüşüne yemişler vs gibi .. hep kendi yerdi artık bazen ben yediriyorum..yemek saati yakınsa atıştırmasana izin vermiyorum yani meyve sakız kuruyemişleri bile vermiyorum çünkü onları yedi mi yemek yemiyor.. yemekten sonra istediğini ye diyorum .. eskisi gibi tabak tabak kaşık kaşık yemesini beklemeyin bence çoğu çocukta iştah gidiyor bence bu yaşta