Kızım 22 aylık 1 haftadır hıc yapmadığı hareketleri yapmaya başladı ağlama krizleri eve biri gelince peşine ağlama eve birilerini zorla sokma eşya paylaşmama uykuya direnme vs vs napacağımı şaşırdım atak mı sendrom mu huy mu değişti anlamıyorum böyle olan varmı ve böyle durumda napıyosunuz nasıl tepki veriyorsunuz