Merhaba arkadaşlar evet 4. Ayla birlikte atak bize de vurdu maalesef. Huysuzluğunun dışında artık mama da yemiyor eskisi gibi ve uyku vakti geldiğinde kabusum başlıyor resmen. 3 kişi uyutamıyoruz çocuğu. Uykuya direniyor. Eskiden gözünü Müslini ile örtünce uyuyan yavrum gitti başka bir çocuk geldi sanki 😓😓 sizler ne yaptınız bu durumu yaşayan var mı acaba