Kızlar 3 haftalık bebeğim . Yeni anneyim çok tecrübesizim o yüzden çok zorluk çekiyorum yardımcı olursanız sevinirim ❤️ Bebeğim kusuyor kusunca genzine kaçıyor. Reflü yatağında yatsa da oluyor maalesef. Gece olur genzine kaçar da ben müdahale edemem diye korkuyorum. Osman Gönülal çok güvendiğim doktorlardan ısrarla en güvenli yatıl biçimi sırtüstü diyor. Diğer çoğu doktor da tam tersi yan yatmayı öneriyor. Ne yapacağımı şaşırdım ikisininde açıklamalarını dinleyince mantıklı geliyor. Siz nasıl yatırdınız ya da yatırıyorsunuz?