Kızım şuan 27 aylık doğduğunda gazını kendi çıkarabildiği döneme kullandım ben çok faydasını gördüm. Şuan kaç damla kullandığımı hatırlamıyorum ama kutunun üstünde yazan ölçeğe göre veriyordum. Ancak aynı markayı kuzenimde kullandı o hiç fayda görmedim demişti bebekten bebeğe değişiyor demek ki..