Meraba anneler benim kızım 31 haftalık doğdu büyük prematüre gurubunda illk doğum yaptım da beni özele sevk etmişlerdi ama eşim umursamadi illk belli olmuyor su diye 6 aylıkken fln gördük yarın Konya’ya goturucez bakalım ne diycek çok stresliyim götürmeden önce daha bı stresliydim niye kayor gözü benim yüzüm den desem kızımı daha bir sefer olsun kanapeden yataktan vs hiç dusurmedim dünyaya geldin de vardı deyip rahatlıyorum ama bilomiyorum yarın sonucumuz ne olacak daha 1 yaşinda gözlük te olmaz