Ben de rahatsizlandim ercp yöntemiyle kanaldaki tasi aldılar 4 gyn yattım Bi kac gün sonra rahatsizlanip hastaneye gittiğimde iltihap kaptiginj söylediler o zmnda 4 gün yattım bu arada bebeğimin yeni 40 i çıkmıştı sancisi berbat bise normal doğum yaptım ama asla bu kadar acı çekmedim suan oğlum 6 aylik ileride rahatsizlanirsam ki inşallah olmaz aldırmayı düşünüyorum