Kızım 3 aylık doğduğundan beri hıp verıyorum kılo alımı her kontrole götürdüğüm de düşük çıkıyor dıger markalar bılındık şekerlı olduğu ıcın bunu tercih ettim bu da kılo alımı düşük sızler ne kullandınız ekstra bir rahatsızlığı da yok kızımın hıp anne sütüne yakın diye kalıteli diye tercı ettım bana göre çocuk zayıf değil ama hemsıre doktor sureklı kılo alımı düşük dedıgı ucun degıstırmeye karar verdik 3 aylık 4900