Çok kötüyüm üç haftadır eşim ben dönüşümlü hasta olduk ve 27 aylık oğlumda götürdüm ciğerinde balgam var dedi ve crp 40 geldi novosef iğne verdi 3 gün kullandık bide antibiyotik verdi ama bebeğime bi türlü içiremedim geçen gün yine götürdüm yine şurup verdi farklı antibiyotik onu içmedi oğlum bugün yine ateşlendi 39 derece doktorumuz bi immunoloji baksın dedi çok kötü şeyler geliyor aklıma bu sene hem ablam kanser olduğunu öğrenip annemi aynı gün kaybedişim şimdi bişey olucak korkusu ölücek
Gibi hissediyorum ne yapmam lazım öksürüğü azaldı yoğun değildi çok ya kötü bi hastalık çıkarsa hiç iyi hissetmiyorum hiç