2koalalihayat Selam anneler benim ikizlerim prematüre 4 aylıklar ama düzeltilmiş yaşları 2.5 aylık. Sadece merak ediyorum normal doğan bebekleriniz neler yapabiliyor boy ve kiloları neler? Kendi içimde yolumu doktorumla değerlendiriyorum ama yolumdan emin olmak için ufak bir araştırma diyelim🥰
1mom1baby_ 2koalalihayat gördüğü şeyleri almak için uzanıyor ve her şeyi ağzına götürüyor dönebiliyor aklıma bunlar geliyor 😊
2koalalihayat 1mom1baby_ peki eline bir şey vermeden tutabiliyor mu alıp? Dönmeye ve tutmaya ne zaman başladı?Çok teşekkürler 🥰
Adeninannesi1906 2koalalihayat benim beybi. 6 aylık hala yuvarlanamıyor her bebek herşeyi yapacak diye bişey yok saglıklı olsunlar yeter onlar zaten o kadar zeki ki bazen kızım benden daha zekiymiş gibi geliyor ne görürse kapıyorlar 😂😂 bol vol aktivite yapıp konuşun bence çünkü herşeyi anlıyorlar
1mom1baby_ 2koalalihayat ayy evet mesela oyuncağını düşürüyor uzanarak geri almaya çalışıyor yada önünde bir şey görsün hemen alıyor
Yepyenianne Ellerini aktif kullanıyor, kafasını artık tutabiliyor. Kahkaha atıyor. Ses gelen tarafa kafasını çevirip bakıyor, Sırt üstü bıraktığımda sağına ve soluna rahatlıkla dönebiliyor benim de aklıma bunlar geldi ☺️