pasaklisinkukuli ben kurdum 10 Ekim’de elmalar tamamen dibe çökene kadar hemen hemen bir ay karıştırdım elmalar çöktü artık hiç karışmadim hemen hemen bir aydır da işte dokunmuyorum hiç bugün yan taraflarında sirke sinekleri ve sirke kurtları oluşmuş acaba ben sirkeyi ne zaman suzmeliyim bu kurtlar ve sinekler çok çoğalıyor mu ? Sizin bilginiz var mı ?