Tazehamiss44 2 aylık kızım var akşam 9 10 saatlerinde ağlama krizlerine giriyor 2 3 günde bir gözü kapalı bir şekilde ağlıyor asla sakinleşmıyor genelde akşamları böyle bebeğim kolik mi
senadilbaz Tazehamiss44 benimde 2-3 aylıkken akşam 6-7 de o şekildeydi kendiliğinden geçti şuan yok belki seninde geçicidir
cakmakt Tazehamiss44 atak döneminde öyle oluyor geçici yani merak etmeyin sakinleştirmeye çalışın etrafı keşfettirin farklı sesler duysun
senadilbaz Tazehamiss44 bende öyleydim atak dönemlerindede yapıyorlar ama belki öyle bişeydir inşallah geçici şekilde atlatırsın