Yanimizda çocuğumuz yokken anne kartini kullanabiliyormuyuz bu konusa bilgisi olan varmi. Kizim 23 aylik yarin ilk kez yanima onu almadan bir yere çıkmam gerek eger o yokken karti kullanmam yasak ise direkt minibüse binecegim. Varmi bilgi sahibi arkadaşlar