Tngabd Bebeğin uyuması için kendi haline mi bırakmalıyız yoksa kuralla zamanla sınırlandırmalı mıyız benim bebeğim ne kendi kendine ne de kuralla uyumuyor uyusada 20 dk bir uyanıyor artık akşam olmasını istemiyorum sizler nasıl uyutuyorsunuz
Cikoleyla Tngabd kilo alımı iyiyse açlıktan değildir genelde açlıktan uyanırlar. Ona bi yoğunlaşın. Bide zifiri karanlık olsun oda. Işığı da sevmiyorlar
senadilbaz Tngabd ben piş piş sesiyle uyutuyorum iyice dalınca kapatıyorum sonra yatırmadan önce mutlaka mama ile doyurup yatıyorum anne sütü ile uyuttuğumda hemen uyanabiliyor çabuk acıkıyor çünkü geceleride 2 saatte bir kalkıyor illaki. Emzik ile uyutabilirsin uykuya dalınca emziği alabilirsin rahatlaması için ayaklarının altına masaj yapıp acı elma yağı sürebilirsin yani ben bunları yapıyorum
Tngabd senadilbaz maalesef bebeğim ne emzik nede mama kabul ediyor keşke etse mama verince belki daha uzun uyurdu ama neler denedim neler yinede almadı
153s34 Tngabd bzimkide 4 aylik beyaz gurultu ile uyutuyorum.malesefki 😔😔 szde.deneyin eger denemediyseniz. Veyaaaa annelerimizin eski yontemi ile, bi carsaafa koyup esinizle brlikte sallayin, elbet uyuyacaktir
senadilbaz Tngabd kaşık biberonlar var belkide biberona alışkın olmadığı için almıyordur emziğide yavaş yavaş vermeye çalış emin ol emzik hayat kurtarıcı doktorlar tavsiye etmiyor ama bizlerde emzik biberonla büyüyen bebekleriz bir sorununungörmedim
Tngabd 153s34 denedim canım fayda etmedi 😔sürekli uyanıyor inleme sesi çıkarıyor bi yeri mi ağrıyor anlamıyorum
Tngabd senadilbaz kaşık mama çok akıtıyor işe yaramıyor ek gıda zamanı iyi dediler bende denemedim hiç siz kullandınız mı