Aliemir14 bende en son 9 kasımda oldum ama biliyorum ki benim prolaktin yüksekliğinden dolayı düzensiz o yüzden şüphe duymuyorum siz ya hamilesiniz yada yumurtlama da sizinde sıkıntınız var cunku 40 gunden bahsediyoruz duzenli regli olan birinin zaten hamile olduğu belli olurdu yaklasik 7 hafta olmus hamile olmadığınız netleşirse neden gecikme oluyor diye baktirin isterseniz