Valla öyle heves ettim öyle heves ettim ki 2 ay önce eşim sağolsun aldı, çok memnunum ama ben çok aşırı saat sever bi insanım o yüzden çok memnunum, he tabi çocuğu uyuturken yada evde iş yaparken yanında sürekli telefon taşımana gerek kalmıo biri aradığında yazdığında görüyosun, dışarı çıktığında da aynı şekilde, araba kullanırken aşırı iş görüyo amma velakin keşke saat yerine robot süpürge aldırsaymışım daha çok işimi görürmüş dedim yalan yok 😂