Tazeanneee76 benim bebeğim de 9 aylık. 6. Ayda başladık ek gıdaya gayet iyi yiyordu. Bir 10 gündür falan sürekli reddediyor ağlıyordu. 1 2 gündür kendisi yiyeceği şekilde bir şeyler hazırlıyorum öyle yemek istiyormuş meğerse. Önüne koyuyorum parmak besin dışındakileri de kaşığa doldurup koyuyorum kendi ağzına atıyor, biraz mıncıklıyor. Ben de oyuna getirip O arada kaşıkla ağzına veriyorum. istemediği zaman zorlamıyorum, emerek doyuruyorum yarım saat sonra falan. Biraz araştırdım bu dönem böyle inatlaşmalar normalmiş.Sabredip zorlamamak lazım sonrası için.