miracberilmom tombikdonerkankasiiskender bunu bilmiyorum ama bende korkmazın var çok memnunum tostkolık olarak geçiyor içi döküm oyle teflon değil kalın yanı hemen ısınıyor
tombikdonerkankasiiskender Tombikdonerartikcokpahali saol yavrum yok herhalde kullanan baksana ses çıkmaay 😂
Tombikdonerartikcokpahali tombikdonerkankasiiskender olsun biz de İskender ve tombiklerin etini ocakta yaparız be gülüm 🥺