4 buçuk aylık ikizlerim var bugün sürekli art arda ikiside hapşırıyor hasta mı olacaklar acaba burnu gece tıkanıyor aciyorum ama bişı çıkmıyor büyük ihtimalle gece burnu kuruyor. Ama gündüz hiç bisi yok ateş yemede bozukluk yok yaget iyiler ama sürekli hapşirıyorlar acaba hasta mı olacaklar bilgisi olan yaza bilir mi