Matmazell_ minies bilmıyorum begenen nası begenıyor her bebekte farklı tabi ondandır hem dokusu cok kotu hemde hep sırtına cıktı bızde. Goon da var sırt kısmında emici tabaka. bununda tek sıkıntısı cırtlarını ıyı yapmazsan atıyor onun dısında dokusu VS cok guzel. Hatta e bebekte ındırım var bgune ozel bilgin olsun 🤗