busra2709 K2C2 benim bebeğim 5. Ayına girdiğinde yabancılamaya başlamıştı simdi 8 aylik bitti sayılır artık fazla yabancilamiyor kişilerin yüzüne bakarak keşfediyor ama tabi ilk defa birini gördüğünde hala ağlıyor