Babyk02 9.aya,girdik o kadar zor uyuyor ki akşam 7 8 uyurdu şimdş 11 e doğru uyuyor sürekli gece uyanıyor meme istiyor. Kendime ait bi zmnım olurdu akşam çlsrı uzanır tv izlerdim kitap okurdum. Mutfağı toplardım. Şimdi hiçbiri kalmadı. Yemin ederim bazen kendimi boğasım geliyor. Hayır bi de gözünden uyku akıyor o kadar belli ki. Bende mi hata vsr anlamıyorum