Mom_122 Tam emin değilim ama galiba bebegim boncuk yuttu. Birden fazla ve arka arkaya yuttu sanırım. Fakat hiçbir morarma, öksürme herhangi bir belirtisi yok. İyi olduğunu görünce uyuttum uyku saati gelmisti. Sizce bir şey olur mu çok korkuyorum
Mmeelliikkeee Mom_122 solunuma engel olmamışsa zaten mideye gitmiştir , takip edin muhtemelen dışkılamayla çıkartır yani öyle bekletirler .. ama yinede götürebilirsiniz boncuğun şekli kenarı köşesi vs var mı zarar vermemesi açısından detayı önemli..
Mom_122 Mmeelliikkeee çok teşekkür ederim inşallah dışkıda çıkar. Sadece 2 saniye gözümü ayırdım bu oldu. Hayır köşeleri yoktu🙏🏼
Mmeelliikkeee Mom_122 geçmiş olsun 🌺 yine de acilde baktırabilirsiniz en azından emin olup duruma göre beklersiniz ..