TubaB RANAMMM evet , anne olmayan beni özledim. Nasıl biriydim ne severdim ne konuşurdum… unuttum artık
evlatlarim6868 HappyQueen bir yaşında kizim 2 aylık kızım bir de 2 yaşında oğlum var her şey nekadar da onlarla guzeleştiyse de ben yanlız kalmayı yuruyuşe çıkmayı özelikle son baharda sesiz sedasiz bir ortamda kitap okumayı özledim 😂evlatlarima feda olsun tabi ama 5 de kurban olurum olsun onların canı sağolsun
RANAMMM TubaB Aynen anne olmadan önce ben napıyordum ki diye aklıma geliyor şimdi ise önceliğimiz evlatlarımız 🥹 bugünlerde geçecek inşallah
Dilararden Zaman zaman Sabaha kadar oturmayı ve öğlene kadar uyumayı, kitap okumayı. Sıcak yemekleri, ve en önemlisi toplu evimi 😀
HappyQueen Dilararden ev konusunda sana katılıyorum. Topluyorum mutfağa gidip geliyorum aynı boomerang gibi oldum 😂