TgbHmzz ebraz Birebir aynu şeyleri yaşıyoruz 😊 evet çok yorucu bide benim huysuz olunca daha çok emmek istiyor sürekki mememde böyle olunca da etraf acaba bu cocuk aç mı yok su yok bu daha da sinir oluyorum 😊
benuykukadiniyimm Sevidmn tam böyleydi kızım 7. Ayından beri tanıyamıyorum gören şaşırırdı ne uslu diye yok Şuan 8 ay 6 günlük bambaşka bir çocuk oldu çok yoruluyorum artık canı sağ olsun ne diyim.
Sevidmn benuykukadiniyimm nasil boyle degisiyorlar anlamis degilim sozde 6. Aydan sonra hersey kolaylasiyor diyorlardi bizimki tam tersi😀
laviniia Sevidmn 7 aylık bebek nasıl yattığı yerden kalkıp kendi kendine oturuyor ya benimki 8 aylık yüz üstü yatırdığımda bile dönemiyor daha
Sevidmn laviniia valla emin olun bende saskinim ne zaman oturduklari konusunda bilgim yok ama 10 gundur bunu tekrrarliyor inanmiyorsaniz video atabilirim😊
Zynnradm Bir yaşında uyku düzeni okadar iyidiki şu dişlerden geç yatıyo zaten gecenin bi yarısı kalkıyo oturuyo sanki ekonomiyi düşünüyo çocumm bi oyana bi buyana zor uykuya geçiyo hırçın napcam bilmiyorum
eeylullll Sevidmn 7 ay 28 günden bildiriyorummm aynı durumdayız çok çok kolay bir bebekti hiç atak yaşamadık günde bi kez uyusa şükrediyorum sürekli beşiğinde dönüp oturmaya emeklemeye çalışıyor gece sürekli ağlayarak uyanıyor ek gıda reddi iştahsızlık 🫠🥺🥺
Sevidmn eeylullll neden oluyor bu anlamiyorum acaba gecicek mi yoksa hep boylemi devam edecek allah yardimcimiz olsun