Merhabalar arkadaşlar iyi akşamlar 10 buçuk aylık erkek bebeğim var gün içinde belki 10 defa kaka yapıyor ve su gibi herhangi bir rahatsızlığı yok gayet keyifli ama yeminle artık bıktım altını değiştirmekten saat başı cıırrr diye ses daha 10 dk önce değiştim şimdi yine yaptı sarı renkli bez hemencecik emiyor anlayamadım yarın doktora götüreceğim dayanamadım sorayım dedim var mı aynı durumda olan acaba ?