defnekusumm 6 aydır kullanıyorum şuan için memnunum doğumdan sonra 1 yıl regl olmuyorum bu yüzden bilemiyorum Yine doğumdan sonra bana ilaçlar alerji yaptığından ve reglda olmadığımdan ne kilo verir ne alırım bu yüzden şuan benim için sorun yok🫣3 yıl korumasıda bende anca toparlanırım zaten😂