Selamlar herkese. 8 ay 20 günlük bir bebeğim var. 6 aylık olana kadar geceleri çok güzel uyuyordu. 3 kez emmeye kalkar hemen geri dönerdi. Sonra biraz nezle oldu, ek gıda dönemi kabız oldu, diş patlattı derken bizim gece uykuları yalan oldu😅 gündüz uyku düzeni maşallah diyim çok güzel. Saati saatine uyur, toplam 3 saat uyku yapıyor. 8-8:30 gibi gece uykusuna geçer sabah 7’de kalkar. Ama geceleri bazen o kadar çok kalkıyor ki 4-5 kez uyansa zil takıyorum.
Bunu nasıl düzeltebiliriz? Memede uyutmasam pışpışla uyutsam da aynı, emmeden asla uykuya dönmüyor. Uyku eğitimi vermeyi düşünmüyorum bu arada. Başka bir yönteminiz, taktiğiniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim