Kızlar 2 yasinda olacak bebegim aile fotoğrafı gibi cektirmek istiyoruz bir bebek fotoğrafcsyla görüştük sadece dijital alacağız aile fotoğrafı 2 3 poz dedik 750 tl dedi esim de ne gerek var diyor bende 2 yaşına hatira kalsin istemiştim sizce gerek var mi pahali mi