777zarifanne 11 aylık bebeğim su çiçeği 12. Ayda su çiçeği aşısı oluyor bildiğim kadarıyla aşı olmadan geçmesi zor mu? Sizler neler yaptınız
Berfin4720 777zarifanne çok geçmiş olsun evet 12. Ayda aşısı var ama bebeğiniz su çiçeği geçirdiği için bağışıklık kazanıyor vurmuyorlar aşıyı en azından bizim sağlık ocağı öyle demişti