3 ay önce doğum yaptim. Sut ve mama ile besliyorum bebeğimi ağırlıklı olarak mama ile gidiyoruz…Az olan sutumun tamamen gitmemesi icin diyet yapamiyorum.
Doğum öncesine göre 8 kilo fazlam kaldı:(
Malesef çok moralim bozuk başka etkenlerden var tabi…Bende sıkıntıdan iyice abur çukura sardım.. Bi bağımlılık gibi….
Bununla baş edebilen bir.cozumu olan varmi?