Bebek_1 Merhabalar sevgili anneler bebeğim 4 ay 18 günlük emzirme artı mama ile devam ediyoruz bebelac gold kullanıyorduk ama sma geçmek istiyorum değişiklik yapsam gaz vs yaparmı şuan için gaz sorunumuz yok
Alpmomy Bebek_1 bende bebelactan sma ya geçtim bir sorun olmadı gazlı bebek değildi zaten. Ama her bebek farklıdır deneyin isterseniz.