Merhaba bebeğim dün 6 aylık oldu şimdiye kadar sadece anne sütüyle geldik dün ek gıdaya başladık
Bir iki gündür sanki sütüm azalmış gibi hissediyorum çişli bez sayısı iyi genel olarak mutlu da aç olsa belli eder diye düşünüyorum ama mesela sıkınca ilkten süt çıkıyor sonradan nerdeyse çıkmıyor ya da damla damla
Emerken bakıyorum yutkunma sesi geliyor
Şu an emziren anne diyetindeyim ama hep süt yapacak şeyler yiyorum hurma incir bol yeşillik yulaf falan
Diyetten azaldı desem ondan da değil
Bana mı öyle geliyor azalmış olabilir mi
Bir de az emiyor eskiye göre daha en fazla 3-4 dk
Geceleri uzun emiyor 10 15 dk
İki üç gündür kafama takıyorum bu sıkınca gelmemesi falan sütün azaldığını mı gösteriyor bir de bazen memeyi bırakıyor diğerine geçiriyorum emiyor
Yardım lütfen🥲