Bıktım artık açılmıyor burnu serum fizyolojik yapıyorum, burun aspiratörüylede çekiyoruz,burun spreyide sıkıyorum, baş ucunda soğan karanfilde katıyorum, yastığını yükseltiyorum olmuyor açılmıyor. geniz etimi yada alerjimi hiç bişi anlamadım ben bundan ya sinirlerimi bozuyor artık bebeğim nefes alamama noktasına geliyor