bebitonunannesi_ Biz3kisiyiz_ ben kasmıyorum kendimi bacılar linçleri yükleyin…kek pasta yaparım o da yer poğaça yaparım o da yer çok nadir çubuk kraker tarzı aldiririm
Zeyda Biz3kisiyiz_ kuru kayısı kuru erik ve kuru üzümü suda haşlıyorum blendrdan geçirim içine cici bebe ufalıyorum sonra top haline getirip Hindistan cevizine buluyorum mamma topu adı altında sağlıklı favori atıştırmalığı oluyor
Soldansoldangeliyorlar bebitonunannesi_ rafine şeker mi yoksa elma suyu konsantresi falan mı kullanıyorsunuz? Bende kek vermek istiyorum ama rafine şekerle erken tanışmasını istemiyorum varsa tarifiniz alırım 😌
HappyQueen bebitonunannesi_ bende aynı şekilde hepsini yediriyorum birde bunlar dışında Trendyol’dan organik atıştırmalık alıyorum
Biz3kisiyiz_ bebitonunannesi_ benim kızım da 17 buçuk aylık aynıyız bende arada havuçlu kek hurma topları vs yapıyorum ama farklı tarifler varsa deneyim dedim
Glrmila Kizim 23 aylik hazir paketli gida almıyorum bilmiyor henüz ama evde yaptigim kek borek pogacalardan veriyorum severek de yiyor. Keki besleyici yapnayaca çalışırım kuru meyveli gibi kakao kullanmam. Kurabiyelerde margarin kullanmam gibi gibi.
Biz3kisiyiz_ Glrmila margarin yerine tereyağı falan mı kullanıyorsunuz? Ve ham kakao kullanılabilir diye biliyorum
Dilararden Hurma topları, bisküvi kek , aynı zaman da pirinç patlağı ve karabuğday patlağı alıyorum. Bir kaç aldığım sayfada güzel kurabiye çeşitleri var doğal onlar. Ve Gerber marka muzlu domatesli pirinç patlakları
Biz3kisiyiz_ Zeyda tuttum bu tarifi hemen deneyeyim en kısa sürede 👍 kuru meyveyi yiyordu tek olarak ama bu aralar köpek dişleri çıkıyor ve yemek istemiyor bu şekilde deneyeyim
Glrmila Biz3kisiyiz_ tereyagi kullanıyorum evet ama genellikle margarinsiz tereyagsiz tariflere yonelmeye çalışıyorum maliyet konusu malum her Zaman geniş davranamiyoruz.alternatif yoksa mecbur tereyag ekliyorum. Birde sut ben vermiyorum tariflerede sut varsa yoğurt ile degistiriyorum. Sut icirmeme konusuda drmuz onayli yerine kefir iciyor hergun 9 aylkltan bu yana.Kakao nornalde saglikli degil diye biliyorum nornaldede biz tercih etmezdik ama dediginizin hakkinda bir fikrim yok oyle gördüyseniz de doğrudur olabilir.
Biz3kisiyiz_ Glrmila sütü bende vermiyorum onun yerine günlük bir küçük kavanoz yoğurt veya kefir veriyorum ama kek veya pankekte kullanıyorum arada