mgokkiliccx Bugün kan ve idrar testi verdim lökosit değeri referans aralığı 0-5 olması gerekiyor ama benim sonucum 4767 çıkmış sebebi ne olabilir acaba ? Böyle bir şey yaşayan var mı doktorunuz ne dedi ?
carmella mgokkiliccx ağrı ateş gibi şikayetleriniz yok mu hiç şiddetli bir idrsr yolu enfeksiyonu gibi duruyor
sb- mgokkiliccx idrar yolu enfeksiyonu derler muhtemelen ama kanınız çok düşük değil mi😱 ona da bir demir ilacı verir gibi
anorganikanneeee mgokkiliccx idrarda hem kan hemde yüksek seviyede enfeksiyon var. Sonuç yanlış bakılmadıysa çok yüksek. Şikayetiniz neydi? İdrar kültürü yapıldı mı? Taşda düşürüyor olabilirsiniz
mgokkiliccx sb- kanım hiç yükselmiyor hep böyle bekarken de böyleydi sürekli uğraşıyorum lise döneminden beri ama en fazla 10 oldu seviniyorum ben böyle görünce çünkü 7 bile olmuştu 🥹
mgokkiliccx carmella ya iki tane bebeğim var benim gerçekten kimse de yok bana yardım eden diyorum galiba ben hissetmiyorum bir şeyleri sadece böbreğim ağrıyor ama çok hafif
mgokkiliccx carmella yani enfeksiyon olsa akıntım süt kesiği gibi falan olmaz mı acaba bir kaşıntı olmaz mı yada bende öyle şeyler de yok bu arada bugün jinekolog muayenesi oldum çatala çıktım baktı doktor anlaşılır mıydı enfeksiyon olsaydı ?
carmella mgokkiliccx o vajinal enfeksiyonu görür yalnızca, bu idrar yolu olduğu için o muayenede görünmez. Ben hamileyken olduğumda ateşim 39-40’a çıkmıştı, sıtma gibi titriyordum ve bel ağrım tahammül edemeyeceğim gibiydi
mgokkiliccx anorganikanneeee böbrek ağrısı ve aşırı derece de regl sancısı 7 gün sürüyor mesela 6 gün karnım ve belim ağrıyor ekstra başım
mgokkiliccx carmella teşekkür ederim benimde kızımda bu şikayetlerim olmuştu fakat şuan öyle bir şeyim yok el ayak yanması var çok sık idrara çıkıyorum tansiyon hastasıyım zaten ama şekerden şüphelendim annem de şeker hastası zaten korktum o yüzden gittim
mgokkiliccx anorganikanneeee çok teşekkür ederim çok sık idrara çıkıyorum tansiyon hastasıyım protein de çıkmış zaten idrarımda bende bu aralar şekerden şüphe etmiştim